لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو و بسته بندی در ایران
لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو و بسته بندی در ایران

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو و بسته بندی در ایران

http://www.logonama.com

ویزگی های مشاور تبلیغاتی

در ادامه مبحث مشاوره تبلیغاتی به نکات دیگری در این مطلب اشاره خواهیم کرد که دانشتن آن باعث خواهد شد تا بتوانیم با دید بازتری برای کسب و کار خود یک مشاور تبلیغاتی استخدام نماییم.

مشاور تبلیغاتی باید خود کننده کار باشد به این مفهوم که با اصول طراحی و بازاریابی و غیره به خوبی آشنایی داشته باشد تا بتواند هدف مشخصی را برای مجموعه یا شرکت تعیین نماید و تمام تبلیغات را در مسیر مورد نظرر هدایت نماید اما متاسفانه در بیشتر شرکت های ایرانی به این مسئله توجه نمی شود و اکثر شرکت ها ازز داشتن یک مشاور تبلیغاتی اجتناب میکنند و آن را هزینه اضافی برای مجموعه خود میدانند غافل از اینکه شاید یک مشاوره تبلیغاتی مناسب می تواند باعث افزایش فروش شود و سودآوری بسیاری خواهد داشت.

قدرت تصمیم گیری یکی از ویژگی هایی می باشد که یک مشاور تبلیغاتی باید از ان برخوردار باشد. در بسایری موارد تصیماتی باید گرفت که ممکن است عواقب ناخوشایندی را با خود داشته باشد اما تشخیص اینکه اینکه این تصمیم میتواند درست باشد یا غلط تنها بر عهده این فرد است که باید بتواند در لحظه تصیم درستی را بگیرد مثلا در انتخاب برند یا لوگو شرکت فرد تصمیم گیرنده است که بتواند لوگو مناسبی را برای مجموعه انتخاب کندد یا خود قدرت طراحی لوگو را داشته باشد.

یکی دیگر از عوامل موفقیت در تبلیغات که باید مانند عوامل دیگر بسیار مورد توجه قرار داد انتخاب نام است. این مورد نیز در آینده بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در مطالب بعدی به این مبحث خواهیم پرداخت.

http://logonama.com/category/176

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.