لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو و بسته بندی در ایران
لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو و بسته بندی در ایران

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو و بسته بندی در ایران

http://www.logonama.com

طراحی لوگو و برند

طراحی لوگو

در فرهنگ لغت مفهوم از لوگو به معنای آرم، نماد، نشانه، و یا علامت است.انسان ها در طول زمان از

 علامت برای انتقال یک پیام استفاده کرده اند.

در حال حاضر لوگو طرحی گرافیکی و طراحی شده برای به رسمیت شناختن سازمان ها و شرکت ها

است.این یک ابزار برای ساخت  هویت برای یک سازمان می باشد و به عنوان بخشی از علامت تجاری یا

 نام تجاری خود، و برای توجه افکار و احساسات مطلوب در مورد این سازمان است.

http://www.logonama.com/

طراحی آرم

طراحی لوگو و برند

آرم یا لوگو نماد گرافیکی است که نشان دهنده هویت یک فرد یا سازمان می باشد.اگر لوگو به خوبی طراحی شده باشد میتواند باعث موفقیت شما در تجارت و کسب کار شود.به طور معمول اکثر لوگو ها دارای یک بخش تایپوگرافی می باشد که باید با وضوح بیشتری به بیان نام سازمان بپردازد.

هنگامی که یک آرم طراحی شده باشد میتوان از آن در بالای سربرگ، کارت ویزیت و آپلیکیشن نیز مورد استفاده قرار گیرد.مهمترین بخش در طراحی یک آرم این است که از سایر طرح ها متمایز و متفاوت باشد و بتوان با دیدن آرم زمینه کاری شرکت را نیز تشخیص داد.

در طراحی یک لوگو نیز باید دید آینده نگرانه ای داشت که بتوان از آرم و لوگو طراحی شده به عنوان یک برند در سال های بعد مورد استفاده قرار گرفته شود و در نظر گرفتن برندینگ شدن یک لوگو نیز بسیار مهم می باشد.

http://www.logonama.com/

طراحی برند

طراحی لوگو و برندینگ

خلق یک اثر هنری در قالب یک تصویر کوچک که بیان کننده چند وجهی از یک شرکت باشد امری تخصصی در قالب طراحی لوگو می باشد که توانایی خلق این هنر و اثر زیبا را می توان در گروه طراحی لوگونما یافت طراحی مبتنی بر اصول علمی و هنری و داشتن سابقه طولانی در زمینه طراحی لوگو و برندینگ و همکاری با شرکت های معتبر داخلی و خارجی از افتخارات گروه طراحی لوگونما می باشد.

 طراحی لوگو با توجه به تمامی نکات زیبا شناختی و ساختاری که یک لوگو را در بر میگیرد و باعث می شود تا شما با داشتن یک لوگو حرفه ای از دیگر دوستان و رقبای خود پیشی بگیرید و متمایز باشید همه و همه را در یک جا گرد هم آورده ایم تا برطرف کننده تمامی نیاز شما از یک لوگو (برند)  خوب باشیم گروه طراحی لوگونما دارای بالاترین میزان خلاقیت و نوآوری در زمینه طراحی لوگو می باشد.

http://www.logonama.com

طراحی لوگو

چـرا لـوگـو؟

طـراحـی لــوگــو یــا طـراحـی بـرنـد اولـیـن قـدم بـرای هـویـت بـخـشـیـدن بــه یـک شـرکـت، سـازمـان یــا نـهـاد اسـت. لـوگـو تـنـهـا یـک نـمـاد نـیـسـت بـلـکـه بـیـانـگـر زمـیـنـه فـعـالـیـت، شـخـصـیـت سـازمـانـی و بـخـشـیـدن اعـتـبـار مـازاد بـه شـرکـت­های دارای لـوگـو حـرفـه­ای مـی بـاشـد. لـوگـو­های مـنـاسـب و حـرفـه ای بـاعـث افـزایـش فـروش، مـانـدگـاری بـرنـد (لـوگـویـی کـه در انـحـصـار مـطـلـق و مـطـعـلـق بـه نـام شـرکـت شـمـاست) در ذهـن خـریـداران مـی بـاشـد. بــا داشـتـن یـک لـوگـوی حـرفـه­ای در مـیـان رقـبـای خـود بـدرخـشـیـد و بـا داشـتـن لـوگـوی ثـبـت شـده بـه نـام بـرنـد خـود از شـرکـت­هـایـی کـه داری فـعـالـیـت مـشـبـابـه هـسـتـنـد پـیـشـی بـگـیـریـد و از سـایـر ویـژگـی­هـای یـک لـوگـو حـرفـه­ای بـرخـوردار بـاشـیـد.

چـرا طـراحـی لـوگـو در لـوگـونـمـا؟

طـراحـی لــوگــو و بـرنـد امــری کـامـلـا تـخـصـصـی بـوده کـه گـروه طـراحـی لـوگـونـمـا بـا بـهـرمـنـدی از کـارشـنـاسـان و مـتـخـصـصـان برتر کـشـوری در زمـیـنـه­هـای مـخـتـلـف طـراحـی لـوگـو و بـرنـد جـزء پـیـشـگـامـان مـی­بـاشـد.

لــوگــو شـمـا= هــویــت شـمـا. طـراحـی لـوگـو خـود را به دسـتـان هـنـرمـنـد و مـتـخـصـص مـا در لـوگـونـمـا بـسـپـاریـد زیـبـایـی در طـراحـی عـدم مـشـابـهـت بـا سـایـر طـرح­هـا و انـحـصـاری بـودن یـک لـوگـو تـخـصـص مـاسـت.,خلاقیت

تـمـایـز در طـراحـی را بـا مـتـخـصـصـان مـا تـجـربـه کـنـیـد.

http://www.logonama.com