لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو و بسته بندی در ایران
لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو و بسته بندی در ایران

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو و بسته بندی در ایران

http://www.logonama.com

طراحی لوگو برای صادرات

طراحی لوگو برای کالاهای صادراتی از جمله طراحی های بسیار مهم و حساس در زمینه طراحی لوگو می باشد از این جهت بسایر مهم است که میتواند تاثیر بسایر بالایی در فروش داشته باشد همانطور که طراحی لوگو مناسب در بازار داخل بسایر تاثیر گذار است این قانون برای کالاهای صادراتی نیز مصداق دارد، اما بسیاری از صادر کننده های ایرانی توجهی به این مطلب ندارند و در این تفکر هستند که چون در بازار داخل از فروش مناسبی برخوردار هستند همین اتفاق در بازارهای صادراتی اتفاق خواهد افتاد اما غافل از این هستند که در بازارهای صادراتی کشورهای و شرکت های بسیاری حضور دارند که این رقابت را بسیار سخت تر میکند زیرا این بحث در کشور عزیزمان ایران هنوز به طور درست درک نشده است که تبلیغات هزینه نیست سرمایه گذاری است.

یکی از مهمترین نقاط ضعف شرکت های ایرانی برای صادرات عدم توجه به برند و نوع بسته بندی این شرکت ها می باشد همانطور که تمامی دوستان میدانند ایران در زمینه تولید زغفران بهترین نوع زعفران دنیا را در اختیار دارد اما چرا درآمد حاصل از آن بسیار ناچیز است و کشور اسپانیا توانسته  است جایگاهی در این زمینه برای خود بدست آورد؟؟ جواب این سوال بسیار آسان است و آن هم این است که این کشور فقط با برند سازی و بسته بندی چشم نواز توانسته جایگاه ایران را بدست آورد.

http://logonama.com/category/174

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.