لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو و بسته بندی در ایران
لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو و بسته بندی در ایران

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو و بسته بندی در ایران

http://www.logonama.com

جشنواره هنر ایران

 

جشنواره هنر ایران اتفاقی کاملا تخصصی در زمینه هنرهای تجسمی است که این جشنواره به صورت فصلی و با اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح برگزار می شود. یکی از ویژگی های موجود در این جشنواره که می توان به آن اشاره کرد این مطلب است که این جشنواره محل مناسبی برای یافتن استعداد های درخشان فرهنگی و هنری کشور است که در آینده همین استعداد ها باعث رشد فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران خواهند شد. برندگان این جشنواره به جوامع هنری داخلی و خارجی معرفی خواهند شد.

این جشنواره در نظر دارد تا در هر یک از فصل ها فراخوانی را در یکی از رشته های زیر برگزار نماید:

  1. دو بعدی
  2. سه بعدی
  3. هنرهای نمایشی
  4. موسیقی و ویدئو آرت

اهداف جشنواره هنر ایران

اعضای اصلی جشنواره به منظور کشف استعدادهای نو در هنرهای تجسمی و مفهومی، در نظر دارند در سری فراخوان هایی به نمایش آثار هنرمندان خلاق و جوان اقدام کرده و ضمن پیشبرد دست آوردهای کنونی خود، به حمایت و معرفی هنرمندان نسل نو بپردازد.

 

http://logonama.com/category/172

طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران.

09190517784

http://logonama.com/

طراحی لوگو صادراتی

در طراحی لوگو باید همواره به این فکر کنیم که لوگوطراحی شده مورد توجه کدام یک از اقشار جامعه قرار خواهد گرفت این امر یکی از عواملی است که باعث می شود تسلط بیشتری را در هنگام طراحی داشته باشیم.توجه به این مطلب نیاز به همکاری کارفرما دارد زیرا برخی ازز محصولات مخاطبان خاص دارند که طراح لوگو باید به این مسئله توجه بسیاری داشته باشد.

طراحی لوگو برای صادرات نیز از حوزه هایی می باشد که گروه طراحی لوگونما وارد این عرصه شده و کار گروهی جداگانه را به آن اختصاص داده است عملکرد یک ساله این کار گروه بسایر رضایت بخش بوده و تمامی کارفرمایان از رضایت صد در صدی نسبت به این کارر گروه خبر داده اند. کار گروه تشکیل شده در لوگونما اولین کار گروه تخصصی در زمینه طراحی لوگو برای محصولات صادراتی می باشد نیاز به این کار گروه زمانی احساس شد که برخی شرکت های ایرانی با ورود به بازارهای پر رقابت نتوانستند با سایر شرکت های دیگر رقابت کنند و بازار رقابت خارج شدند یکی از دلایل خروج آنها از این بازارها عدم توجه آنها به مسائل تبلیغاتی بود زیرا شما به صرف اینکه تولید کننده محصولی هستید نمیتوانید در بازارهای صادراتی موفق باشید زیرا در اینگونه بازارها مشتری حق انتخاب بسیاری دارد و شما باید بتوانید با تبلیغات موثر خود جای خود را در این بازارها باز کنید و مخاطبان را به خود جذب نمائید.

 

http://www.logonama.com/